2015. február 15., vasárnap

HAUL - január, február

Hellóóóó, Hópelyhecskéink Cukorkáink! ˆˆ - itt Kincső:)
Mint láthatjátok, "megérkezett" a tavaszi design, amit ezúton is nagyon köszönünk Kam(cs)inaak!! <3 We Love Kami. Ugyanis teljesen meglepi szerűen kaptuk ezt a gyönyörű design-t, és ahh, ismét imádjuk. <3 Ha még nem láttátok Kami blogajánlóját, akkor érdemes rákukkantani, nagyon jó kis design és történetes blogok rejlenek benne.;)
Ma egy HAUL-t hoztam Nektek, amiben a januárban és februárban vásárolt pár ruhadarabot mutatom be nektek, főként Bershka-ból, Stradivarius-ból és H&M-ből szereztem őket. Nem is koptatom tovább a klaviatúrát, 
Ölel titeket: Kincső
U.i.: Írjátok meg, hogy Nektek melyik volt a kedvencetek! ;)

1. Bershka-s szerzemények:

Hát, ebbe a pólóba azonnal beleszerettem, tudni illik rákattantam az egyszerű, feliratos pólókra, és ez... Anonymus idézet, meg minden... Ahwww :3
Ár: 2995 Ft
Online megtalálod ITT

Egyszerű kis póló, nem is tudok sokmindent hozzászólni. :D 
(személyesen nekem ironikus, a napi hamgulatommal áll teljes ellentétben)
Ár: ezt már kiárusításon kapkodtam el, kevesebb az esélye hogy találtok, olyan 900-1000 Ft körül volt.

Ez a póló amolyan 'feel hippi', nekem nyárra tökéletes, szellős, könnyű anyag.
Ár: szintén kiárusítás, 900-1000 Ft körüli.

(Bocsánat, ezt a pólót sajnos nem tudtam otthon lefotózni, ugyanis éppen mosásban volt :D) Egyértelműen kedvenc, az egyik barátnőmmel elehabarodtunk, és aahh, és azoknak nem élnek jelenleg boldog párkapcsolatban, szerintem úgy szintén. Csak imádjuk. <3
Ár: 2995 Ft
Online megtalálhatjátok ITT
Magasderekú, márványosan koptatott szürke, 'ultra stretch' nadrágot láthattok, gondolom nem előszőr, jelenleg ezek a nadrágok a "divatosak", és hát nem csak ezért, de szabásuk miatt be KELLETT szereznem legalább egyet, ugyanis imádom a magas derekú nadrágokat, shortokat, szoknyákat, meg minden. :) A jövőben pedig tervezem megvételét egy világoskék árnyalatát ugyanennek a nadrágnak, mert abba is belehabarodtam. Ha már így Valentin-nap tájékán járunk. (megkövezhettek)
Ár: 6995 Ft
Online megtalálhatjátok ITT

Stradivarius-os szerzemények:

Na, ennek a pólónak a mintájába azonnal beleszerettem. (Megint.) És a felirat... :) Imádom. Tudni illik odavagyok az ilyesfajta retrto (vintage) virágmintálért, csipkés, pöttyös, masnis cuccokért. Meg persze újdonságként a feliratokért. Már ha ez bárkit is érdekel. (bocsánat, afelső képet nem engedte elforgatni sehogy sem a blogspot, remélem nem annyira zavaró.)
Ár: 2995 Ft
Online megtalálhatjátok ITT

Ismét egy magasderekú ruhadarab, ezúttal short, az elegánsabbik fajtából. A fotón nem teljesen látszik erőteljes sötétkék színe. Tökéletes akár ünnepélyesebb alkalmakra, de akár hétköznapokra is.
Ár: leárazva vettem 1335 Ft-ért

H&M-es szerzemények:

Igen, jól látjátok, ez egy a megszokottnál rövidebb topp. És még mielőtt kitaszigáltok az utcasarokra, hogy hogy képzelem 13 (lassan 14!!!) évesen, elárulom, hogy a magasderekú gatyókhoz, szoknyákhoz, shortokhoz tökéletesen passzol anélkül, hogy kilátszódna belőle a pocim. És imádom ezt a színt. És edzésre egy dresshez is tökéletes. Na.
Ár: 1990 Ft
Online megtaláljátok ITT

Még egy top. :) Ééés virágminta. Háromnegyedes ujjú, különlegessége, a hátul mélyen kivágott nyak. Imádom.
Ár: 2990 Ft


Ennyi lett volna ez a HAUL bejegyzés, remélem találtatok valamit, ami Nektek is tetszett. Kicsit később kerül fel, mint szerettem volna, így érezhetitek elavultnak a Valentin-napos poént. De csak azért sem szedem ki! :D Na, hamarosan jelntkezem, valószínűleg egy-két termék teszttel, addig is legyetek rosszak jók!
Ölel Titeket: Kincső

U.i.: Lili sajnos még beláthatalan ideig nem fog tudni Nektek írni, nem szeretnénk részletezni, de szurkoljatok, hogy minnél hamarabb visszatérhessen közénk. :D Hajrá Lili! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése