2014. december 9., kedd

Dec. 9. - DIY Hóemberes kép

Sziasztok, újra Lili vagyok :)
Mint ígértem, ma egy irtó cuki bejegyzéssel jöttem :) De mint írtam, először bemutatom mit kaptam a Mikulástól!:D 
A sok csoki mellett két dolgot kaptam. Az egyiket tegnaptól nap mint nap használom, hisz nagyon bevált ebben a téli időszakban. Ez a Dr. Organic Gránátalmás ajakbalzsamja. Nem cserepesedik ki tőle a szám, puhává teszi, az illata is egész jó, ráadásul bio, ami egy nagy előny. A Müllerben lehet kapni 1500 Ft körül
A másikkal pedig régi vágyam teljesült. Ez pedig az Essencenek a foszforeszkálós körömlakkja, ami Fly Firefly Fly néven fut a, a 18-as termékszámmal. Fedőlakként kell használni, de szerintem csak úgy simán is megállja a helyét. Ha jól feltöltöd, nagyon szépen világít. Egyből beleszerettem. Ezt is a Müllerben lehet kapni, azt hiszem 645 Ft. 

Amit pedig vettem magamnak, az nem egy nagy dolog, ilyen kis csillag alakú flitterek, amit majd a következő DIY ötletben fogtok látni a világítós körömlakkal együtt. Ezt az Auchanban vettem darabját kereken 100 Ft-ért :D


Most pedig jöjjön az ötlet :)

Ami kell hozzá:
  • színes papír (karton)
  • műanyag doboz ( vékony tároló)
  • Essence világítós körmlakk
  • ezüst csillámpor
  • ezüst csillag alakú flitterek
  • olló
  • ragasztó
  • ceruza
  • fehér és rózsaszín színes ceruza 
  • fültisztító pálcika




1. Vágjunk ki egy ugyanakkora négyzetet a fekete kartonból vagy színes papírból mint amekkora a tárolónk.

2. Ezután a fehérből egy arcot, és narncssárgából egy répa orrot.

3. Rajzoljunk egy cuki hóembert, a rózsaszín ceruzával egy kis pírt is rajzoljunk az arcára.


4. A fekete papírra a fehér ceruzával rajzoljunk pöttyöket, akár a hóesés.

5. Ezután írjunk a ceruzával egy cuki üzenetet. Én azért írtam angolul, mert szerintem ennek így jobb a csnegése mint a "Ez egy havas terület. Szeretem az otthonomat"-nak. De ha ezt szeretnétek, írjátok ezt, vagy bármi mást :)

6. Ezek után a hóember körvonalát, a száját, szemét, és orrát emeljük ki a világítós körömlakkal.

7. Majd a szöveget is, és hagyjuk megszáradni.

8. Ragasszuk a hóember fejet a fekete papírra.

9, Egy kis papírra nyomjunk egy kis ragasztót, és egy fültisztító pálcika segítségével vigyük fel a kartonra. Majd erre szórjunk a csillámporból.

10. Ezután tegyünk a csillagokból is a képekre.

11. eddig így állunk :)

12. Ragsszuk be a képet a tartóba.

13. Szórjunk még rá a csillagokból

14. Celluxal ragsszuk le a szélét.

15. Készen is vagyunk. :)


Szerintem nagyon aranyos, egyből ki is raktam a falra. De azonkívűl, hogy szuper dekoráció, szerintem ajándéknak is tökéletes :) Nektek hogy tetszett? :) Remélem elkészítitek, és akkor ne felejtsetek el képet küldeni a #hlmchristmas tagra instagramra. :) Remélem elkészítitek :) Holnap Kincső jön, 11.-éig pedig még kitalálok nektek valami szuper dolgot :) 
Puszi, Lili <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése