2014. december 9., kedd

Dec. 8 - DIY ajándék (késő!)

Sziasztok! :) itt Kincső

Hajaj, megint nem hoztam időben, most meg a blogspotra fogom, nem akarta, hogy felkerüljön a rész. :( Úgyhogy most hozom, és holnap is várhattok tőlem egy bejegyzést. Tudom, tudom, nem túl nagy változatosság, hogy ismét egy ajándékötletet hozok Nektek, de azt hiszem, ebben az időszakban mindenki azt kérdezi magától: "Mit vegyek Neki?!" vagy valami ilyesmi. :D Szóval, gondoltam, megpróbálok minnél több ötlettel segíteni titeket.
Ez az ajándék a forrócsoki kedvelőinek lett "kitalálva", és többféleképpen kivitelezhető, mindenki magára formálhatja.
Amikre szükségünk lesz:
- fehér- és tejcsoki
- tortadísz/cukorkák/mogyoró, dió, mazsola, amivel ízesíteni akarunk (én egy Dr Oetker-es négyes tortadíszítő csomagot használtam, aminek a fantázianeve a 'Hercegnő')
- egy jól záródó befőttes üveg/átlátszó gömb alakú karácsonyfadísz
- kakaópor
- pillecukor
- szalagok, masnik (díszítőelemek/csomagolás)
Elkészítés:

1. Előszőr is a befőttesüvegünk (vagy karácsonyfadíszünk) kb. 1/3-át megtöltjük kakaóporral (én már előre kidíszítettem az üvegemet)
2. A következő réteg lesz a pillecukor, amiket egymás mellé helyezve próbáljunk minnél jobban lenyomkodni, hogy maradjon hely a következő rétegnek.

3. Jöhet a harmadik, ehhez kicsit több "tudásra" lesz szükségetek. :D Felforralunk kevéske vizet egy kis lábasban, és vagy műanyag poharat teszünk bele, vagy fölé egy ilyen tálat. Fogalmam sincs, mi a neve. :D Ezután beleteszünk egy tábla csokit, dolgozhattok kevesebbel is, mert sok maradt nekem is utána.
4. Egy alufólialapra kiöntjük, egy picit szétoszlatjuk egy kanállal.
5. A fehércsokit is megolvasztjuk.
6. Fodrozva ráöntjük, kikaparjuk az edényünkből, hogy mindenhova jusson egy kicsit majd összekeverjük, de nem teljesen, csak egy kicsit, valahogy úgy kell majd kinéznie, mint a 2. képen. :D

7. Ezután jöhet a díszítés. Én mind a négy féle cukorkámból tettem rá, eléggé cukros lett a végeredmény... :D De ti tehettek rá mentát, diót, mogyorót, amit szertnétek.
8. Most várhatunk pár órát, amíg megszilárdul, be is tehetjük a hűtőbe, úgy gyorsabb. Következőképp leválasztjuk a fóliáról, és kisebb tarabokra tördeljük.
9. Utolsó lépésként beletesszük az üvegünkbe, és kész is ez a nagyon egyszerű, de igazán kedves kis ajándék.
Remélem tetszett nektek, és hasznosnak találtátok így a karácsonyi őrületben, ha pedig van egy nagyon édesszájú barátnőtök, bátran készítsétek el neki, biztos nagyon fog neki örülni. Holnap jelentkezem, addig is puszi: Kincső

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése