2014. december 11., csütörtök

Dec. 11. - 10 dolog, ami karácsonykor elengedhetetlen

Sziasztok! :)
Először is szeretnék bocsánatot kérni, amiért se Kincső, se én nem hozzuk időben a posztokat. Ezt ráfognám az iskolára és a külön óráimra. Nem tudom, Kincsőnek mik az érvei, de mint tudjátok, én nyolcadikos vagyok, és hamarosan, közel egy hónap múlva felvételizek. (Húú, de közel van :/) Na mindegy, az a lényeg, hogy ma itt vagyok. Remélem örültök nekem :D <3 Szóval, mivel ma 11.-e van, lefogom írni nektek 10+1 pontban, hogy mi az mi miatt én a karácsonyt nagyon szeretem. Töltsétek ki ti is, és küldjetek nekem linket kommentben :*
Akkor kezdjük is ;)
1. Hangulat
Mit értek ez alatt? Én imádom december közeledtével fel díszíteni nem csak a szobámat, hanem az egész házat. Előveszem a szekrények mélyéről a jól ismert díszeket, gyertyákat, égősorokat. A kertben sem tétlenkedek, az egész évben összegyűlt teás és egyéb dobozokat becsomagolom, és felakasztgatom a fára. Díszítésre több DIY-t is találtok már a blogon, de persze most is hoztam nektek egy inspirációs ötletet.
Emlékszetek Kincső forró csokis ötletére? Na most itt egy belőle készült karácsonyfa dísz.


2. Hóember építés és hógolyózás
Az egyik legfontosabb a hó, hó és a hó. Idén még nem esett a hó, és tavaly is csak párszor havazott, de az is rögtön elolvadt. Idén a kívánság listámon szerepel a fehér karácsony. <3 Idén nagyon rákaptam a hóember mintákra (mint láthattatok pár posztot :p), és szeretnék egyet hóból is eszkábálni, nem csak papírból.


3. Sétálás a kivilágított belvárosban
Ez olyan romiii! - szerepel az egyik kedvenc filmemben a kavarásban. Annyira szeretem látni, ahogy a fenyőfák, oszlopok, épületek körbe vannak tekerve égősorokkal, ahogy minden város közepén ott a hatalmas karácsonyfa, meg úgy az egésznek a hangulatát. Kezemben egy forró teával és egy csomag sült gesztenyével vagy lángossal a kezemben a legjobb. Ennél már csak a vásárokat szeretem jobban. A családommal idén se hagyom majd ki a Vörösmarty teret, de az osztályommal szerdán megyünk ki Pozsonyba, erről majd biztos tudósítok nektek.

4. Sütés és süti evés
Ez is egy főpont a karácsonyomba. Mint tudjátok, imádok sütni, ilyenkor anyával legalább 600 félét szoktunk sütni :D Ennél már csak egyet szeretek jobban: enni. :D Milyen.különös, hogy januárban már csak a töredéke van meg annak a sok sütinek :DDD

5. Karácsonyi zene
Ezalatt ne értsetek félre, nem a Jászolok, jászolokról... beszélek. A kedvencem a Let it snow, de számtalan modern szám szerepel a lejátszási listámon, amiről talán vagy én, vagy majd Kincső fog nektek írni.

6. Olvasás
A világ legjobb dolga egy jó könyvvel és egy bögre forró csokival a kezedben bevackolni magadat a pihe puha párnáid közé, és olvasni. Én mely könyveket ajánlom? Most kezdtem el olvasni, és megimádtam. Ez a trilógia az Éhezők viadala. Szerintem sokan ismerik, szóval nem kell bemutatni. :) De még számtalan jó könyv létezik, amivel egyesülni tudtok. :)

7. Filmnézés
Ugyanaz az érvem, mint az előbb. De ehhez hozzátenném, hogy a kereskedelmi csatornák annyi jó filmet adnak ilyenkor, hogy csak na. Szerintem ti is úgy vagytok vele, hogy százszor láttad már, de mégis minden évben ugyanolyan jó kedvvel nézed meg a Reszkessetek betörőket, a Madagascart, vagy a Shrekket.

8. Ajándék készítés
Nincs jobb érzés annál, mint amikor egy kézzel készült ajándéknak örül az új tulajdonosa. A másik pedig, hogy én személy szerint imádok kézműveskedni, és Kincsővel azon vagyunk, hogyha eddig ti nem szerettetek esetleg, szeressétek meg, mert alkotni szuper! :)

9. Bevásárlás
Ehhez igazán nincs mit hozzáfűznöm. Nem csak karácsonykor, hanem úgy általában imádok nézelődni. De ilyenkor olyan sok szép dologgal telnek meg a kirakatok, hogy legszívesebben beköltöznék a boltokba.

10. Ajándékozás
Nem csak adni jó, kapni is szuper érzés. Amikor összegyűlik a család a feldíszített karácsonyfa mellett, és jön a Jézuska, majd egy közös éneklés után mindenki neki áll kibontani a csomagokat...hát ez egy felbecsülhetetlen érték. És most hadd meséljek nektek valamit. Egyik osztályfőnöki órán megbeszéltük az osztállyal, hogy angyalkázni fogunk. Ez annyit tesz, hogy mindenki húzott egy nevet, és 20.-áig mindenkinek két jótettet kell tennie a kihúzottja felé. Én is megajándékoztam a húzottamat egy csokival. De a legjobb érzés az volt, amikor kémia óráról vissza érve egy szívecske alakú doboz várt rám benne egy házi készítésű szájfénnyel. Extrán jó érzés volt. Tippjeim vannak, de egyenlőre biztosan nem tudom ki az én angyalkám, de biztos egy szuper ember. Nektek is ajánlom ezt az ajándékozási módot, mert ti is tudtok mosolyt csalni más arcára, de ezzel szemben mások is tudnak nektek örömet okozni,.

+1 Szeretet
Ehhez csak egy mondatot fűznék: A karácsony a szeretet ünnepe, akkor fogjuk magunkat a legjobban érezni, ha szeretjük egymást, és nem törjük a borsot más orra alá :D


Én nagyon szeretlek titeket, remélem ti is ugyanennyire szerettek minket :D <3
Hogy tetszett ez a poszt?
Írjátok meg a véleményeteket, hogy legyen-e még ilye, és persze ne felejtsétek el ti is kitölteni ezt a "kérdőívet".
Na nektek mi a 10-es karácsonyi listátok? :)
Puszi, Lili <3


(a képek a pinterest-ről vannak)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése