2014. december 20., szombat

Dec. 20. - Last Minute Ajándékok

Sziasztok!
Még négy nap karácsonyig úristeeeen! De várom mááááár! <3 :)
Először is ismét szeretnék bocsánatot kérni, és megint az iskolára fogom, de rettentő sokat kellett tanulnom, nagyon sok témazárót írtam, meg ugye az ajándékokkal is le voltam foglalva. Tudom, mindent előre kell megtervezni, bla bla... Ez így is volt. De aztán keresztbe húzta egy csomó dolog a számításaimat. De most tényleg meg ígérem, hogy ebben a négy napban mindnet megteszek értetek, ha még titeket se "lőtt meg" az Ihlet Cupido! :DD istenem de fel vagyok pörögve :DD És még egy bocsánat kérő ajándékot terveztem nektek, remélem észre veszítek majd :)
Mivel túl vagyok az ajándékozásokon, fel is rakom az én egész gyors (száradási időt leszámítva) ajándékomat. :)

1. Decopage-olt pohár
Ezt a technikát használhatod fán, üvegen, viaszon, cserépen, bárhol :) Én most egy poharat hoztam nektek :) Nem húzom tovább a drága időtöket, kezdjük is el :)

Ami kell hozzá:
-képek, vagy szalvéta
-decopage ragasztó ( hobbi boltokban lehet beszerezni, én például a Müllerben vettem kb. 1500 Ft-ért, de jó sok van benne, és sokáig kitart)
-ecset
-pohár, vagy bögre, amire rá rakod, csak tisztítsd meg, hogy ne legyen koszos


1. Először vágjuk ki a képet. Én még le is kerekítettem a szélét.
Ezen a képen Kincsővel vagyunk, tuti ki fog nyírni :DD <3

2. Ezután kenjük le a tárgyat.

3. Majd tegyünk rá a képet.

4. Kintről befelé fessük, hogy ne legyenek buborékok. Többször is kenjük át, hogy lehessen mosni. De felhívom a figyelmet, hogy mosógépbe bele ne tegyétek!!! Ezután már csak hagyjuk száradni, ez egész gyorsan végbe megy.

5. Most már csak a megtöltés jön. Tehettek bele sütit, vagy például volt Kincsőnek a forró csokis ötlete, azt meglehet tenni süti hozzávalókkal. Vagy csinálhatjátok azt is mint én, kis ajándékokat tennio bele, és körbe szórni pici cukorkákkal.

Pajoma illatosítót szereztem be a Müllerben. Egyszerűen csodás az illata. Körülbelül 250 Ft volt.

Cukorkákat is vettem a Müllerben, ami ráadásul nagyon finom is. Ez is olyan 300-400 Ft lehetett.

A pohár aljára tettem saját készítésű kézmelegítőket is, amiket ezen a linken nézhettek meg újra. Aztán bele raktam az illatosítót, és a cukorkákat is.

A barátnőimnek még csináltam olyan üdvözlő lapokat, amik saját magukat tükrözik.

Most pedig jöjjön a csomagolás. Ami kell ehhez: papír, vagy fólia, cellux, maga az ajándék, olló, és díszítő anyag.

 Én először fogtam a papírt, és összehúztam a pohár körül.

Majd rá tekertem a szalagot.

Az olló segítségével begöndörítettem ezt.

Vágtam egy ks cetlit a barátnőm nevével, hogy meg tudjam különböztetni az ajándékokat.

Ezután ezt a kis ragasztós valamit is rátettem, igazán nem tudom mi ez, de szerintem nagyon cuki :)
Készen is lennénk :) Remélem tetszett, és írjátok meg kommentben, hogy ti mit adtatok a barátnőiteknek, vagy húzottatoknak :)
Puszillak titeket, Lili <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése