2014. december 21., vasárnap

Dec. 21. - Last Minute ajándékok, csomagolások

Halii, itt Kincső :)
ÁÁÁ, már csak 2 naap! ˆˆAmint láthatjátok, új design! Nagyon nagyon szépen köszönjük Kaminak, és az ő "tiszteletére a kövi bejegyzésben megtalálhatjátok az ő blogjait. Azt hiszem ennél szebb designünk még nem volt, írjátok meg, ha nektek is tetszik <3 Tudoom, tudom, NAGYON rég nem írtam, de mentségemre legyen mondva: karácsony=ajándékkészítés, sütés, FÉLÉV=felelések, dogák, stb.+edzések... Durva. ÉS nekem Lilinél több szabadidőm van... képzeljétek csak el, szegény... :D :/
Na, de nem is húzom az időt, utolsó karácsoyni ajándékokat és csomagolási ötletekethoztam neketek, remélem valamelyiket ti is elkészítitek majd! :) És, majd elfelejtettem: köszönjük Nagy Ildikónak és Rebeka Nollnak, hogy feliratkoztak, és a több, mint 1200 oldalmegjelenítést. <3
Puszi: Kincső<3

1. Ez egy csomagolási ötlet, azt hiszem, nagyon egyszerű, nem is kell elmagyaránom. :) Ha épp nem tudod mibe betenni az anyukádnak szánt fülbevalót, ez tökéletes. :)
2. Ezt az ajándékot érdemes olyan embernek adnod, aki közel áll hozzád. Nem csak karácsonyra, de szülinapra is tökéletes. Időigényesebb munka. Ugye ennek az a lényege, hogy több borítékot készítesz/veszel, és mindre ráírsz a kövekezőkhöz hasonlóakat:
Nyisd fel, ha...

  • magányosnak érzed magad
  • szomorú vagy
  • elértél egy olyan célt, amiért már régóta dolgoztál
  • boldog vagy
  • leesik az első hó
  • karácsony van
  • összeveszünk
  • és így tovább...
3. Ezek a DIY ajakápolók is tökéletes ajándékok lehetnek egy barátnőd számára, a 2. - at már el is készítettem egy korábbi bejegyzésben. :)
4. Ez az ajándék édesszájú barátnőinknek lett kitalálva :P Elkészíthetitek akár olvasztott csokival is, sőt akár ugyanígy mártogathattok pillecukrot is, nekem mindkettő bevált. ;)
5. Na, most mit keres itt egy húsvéti tojás? :D Ebből a képből következett az, hogy ugyan ezt meg lehet csinálni egy karácsonyfadísszel is. :) Remélem értitek. Egy kedves mondat is bearanyozhatja szeretteink ünnepét, szerintem nagyon kedves ajándék. :)
6. Ez a kép különböző karácsonyi ideálokat mutat, el lehet róla lesni néhány ötletet ;)
7. Ez egy nagyon egyszerű karácsonyfadísz ötlet, szerintem nagyon ötletes. De nemcsak fára, bárhova is tökéletes dekoráció.
8. Ez a két süti ötlet nagyon gusztán néz, kár, hogy télen az eperhez nagyon nehéz hozzájutni :/ De ha tudtok szerezni, szerintem mindenképp érdemes kipróbálni.

Ennyi lett volna mára, még ma felkerül Kami blogajánlója, remélem tetszett nektek ez a pár ötlet.
Sokan mondják, hogy ne hadjuk abba ezt az egészet, mégis kevesen  vannak a mi kis hópelyheink, szóval ha szeretitek az oldalt, osszátok, ajánljátok, pipálgassatok, mert bár nem ezért csináljuk, jó lenne tudni, mennyien támogatják az oldalt... Hamarosan jelentkezem.
Puszi és ölelés:  Kincső<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése