2014. december 13., szombat

Dec. 13. - Szoba díszítés

Sziasztok, Lili vagyok :)
Először is szeretnék bocsánatot kérni, amiért nem vagyunk aktívak. Kincsőnek sajnos elvették az internethez hozzá férő eszközeit, ezért valószínű - amennyiben nem kapja vissza -, hogy őt is én fogom helyettesíteni. Most örültök, mi? :D Nem kell vissza tartanotok a véleményeteket,írjátok meg kommentbe :) 
Mint tudjátok, ma egy fontos decemberi nap van, ugyanis a Lucák ma ünneplik névnapukat! Boldog névnapot az ide tévedő Lucáknak! :* Én nem tudok széket faragni, de azért DIYokat hoztam nektek. De előbb jöjjön egy kis ismertető a Luca napról.
   A néphit úgy tartotta, hogy ez a nap a boszorkányok napja, ezért a nők számára tiltott volt bizonyos munkák végzése; nem lehetett fonni és varrni, mosni, de még kenyeret sütni sem, mert – azt mondták –  a kenyér kővé vált volna.  Luca-napon kezdtek hozzá a három- vagy négylábú Luca széke készítéséhez is, melyet tizenhárom különböző típusú fából karácsonyig kellett összeállítani.  Szöget nem használhattak hozzá.  Karácsonykor, az éjféli misén felálltak rá, mert erről lehetett meglátni a boszorkányokat.  A templomból futva igyekeztek hazaérni az emberek, és közben mákot szórtak maguk mögé a boszorkányok elriasztására.  A széket aztán azonnal el kellett égetni.
Érzem, hogy megtelt az agyatok tudással :D Most akkor jöjjön az én általam készült szoba dekor :)
1.Kiskarácsonyfa díszítés
Ami kell hozzá: 
  • alufólia
  • mentos, vagy bármilyen cukorka
  • két oldalú ragasztó, vagy bármilyen ragasztó
  • olló
  • cérna, vagy fonal
  • és esetleg festék

Szerintem elég egyértelműek a fotók, szóval nem is magyarázok tovább :D

(össze festettem az asztalt :DD)












Kész is :) De ez így még olyan üres, nem de bár? Akkor jöjjön a következő ötlet, ami még a karácsonyi ajándékra is nagyon cuki :)

Ami kell hozzá:
  • fonal
  • olló
  • szalag (esetleg két színű)
  • villa
  • cellux


Remélem itt is érthetőek lesznek a képek :)











És ezzel a karácsonyfa díszítéssel kész is lennénk. Szeretném még hozzá fűzni, hogy ez a fa nekem egy nagy emlék, egyszer kaptam egy kisebb barátnőmtől <3 Ti is eltudjátok ezt készíteni, csak karton, és festék kell hozzá :)

2. Ablak díszítés

Unjátok már az üvegfestést? Akkor itt egy remek ötlet :) Emlékszetek rá esetleg, nem tudom, hogy nálatok volt-e, de nálunk az oviban, amikor még kisebb voltam, ilyen műanyag, ruganyos matricák voltak. Imádtam őket :D Halloweenkor egy Áldozat sminket készítettem magamnak, amihez ezt a receptet használtam, és erről jutott eszembe, és teljesen bevált, és olyan lett mint álmaim "óvodás matricája". :DD Na jó, nem nosztalgiázok tovább :D Jöjjön az ötlet :)

Ami kell hozzá:
  • glicerin
  • víz
  • zselatin


1. Egy pohárba ugyanannyi glicerint, vizet, és zselatint kavarjunk össze.

2. Tegyük be egy percre a mikróba. Nem kell megijedni, ha hangokat hallunk, vagy esetleg felfúvódik, mert vissza fog húzódni :)

3. Ilyen lesz :) Még ezt is keverjük át jól. Így is maradhat, de szerintem ez nagyon unalmas. De most jön az ötlet. :)

4. Fogjunk egy aquarell ceruzát és egy hegyezőt.

5. Hegyezzük ki úgy, hogy a fa része ne, csak a hegy menjen bele.

6. Ezt keverjük bele a "kotyvasz"-ba. Még jobb ha az elején a vízben elkeverjük.

7.Ezután öntsük ki egy műanyaglapra, amiről majd könnyen fel tudjuk szedni. Én egy fagyis doboz tetőre tettem. Ügyeljünk arra, hogy ne legyen vékonyan kiterítve, mert könnyen el fog szakadni.

8. Én hülye kinyitottam az ablakot, és kiraktam a szabadba. Gyorsabban meg is száradt :)

9. Ezután jön a titkos fegyver, a bicska. Vagy bármilyen más kés. Én azért nem használtam evőeszközt, mert nekem utána nem lenne kedvem azzal enni. :D

10. Vágjunk ki egy alakot. :) Én karácsonyra tekintettel egy fenyőfát vágtam. :) A hulladékkal ne törődjünk, bármikor újra lehet mikrózni a receptet.

11. A "mestermű" az ablakon :D

3. Égő sor
Felraktam a szobámba egy égő sort is, hogy hangulatosabb legyen :) Kitettem a létező összes gyertyámat, hógömbömet, és a fenyőfám is ott van, meg a hóemberes kép is, amit már egy korábbi bejegyzésben csináltam. :)







A lényeg, hogy legyetek kreatívak, és érezzétek jól magatokat ahol vagytok! Kellemes diszítgetést! 
Puszi, Lili <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése