2014. október 31., péntek

Aréna túra és mozi :)

Sziasztook! :)
Nemrégiben jártunk az Aréna Plázában, elsődlegesen mozi miatt, de persze jó csajokhoz híven korábban mentünk, hogy szét tudjunk kicsit nézni... :) Többek között jártunk a H&M-ben, Bershka-ban, Stradivarius-ban, Orsay-ben, Clarie's-ben, Libri-ben és még sorolhatnánk... Nem nagyon terveztünk nagy bevásárlást, végül csak egy "Big Sis-Lil Sis"-es nyakláncpárost vettünk a Clarie's-ben. <3 :)
Mindketten egyet értettünk abban, hogy nagyon jók az idei őszi és téli kollekciók, de mikor nem? :) Szóval ha még nem voltatok, ideje egy kis őszi ruha és cipő beszerző túrára indulnotok. ;)
Pár szót a filmről...
Mi aznap az Útvesztő c. filmet néztük meg, és mit ne mondjak, már az elején iszonyúan jó, meghökkentő, de legfőkébb sokkoló volt a film, teljesen belekerültem a történetbe, úgymond Thomassal együtt be voltam parázva... 
Hát igen, ez a film bőven ad izgalomól, adrenalinből és kevésbe, de félelemből is. Annak is ajánlom a filmet, aki félősebb típus, mert én is annak tartom magam, még sem aludtam rosszul a filmtől, vagy ilyesmi. :D 
Nehéz úgy véleményt mondani a filmről, hogy ne spoilerezzek, úgyhogy azt tudom mondani, ha csak nem vagy nagyon a fantasy elemek ellen, mindenképp érdemes megnézni, szerintem iszonyat jó. Tényleg, nagyon hamar belekerülsz a filmbe, ezt tudom hangsúlyozni, ha megnézed a filmet, megérted, miért írom most ezt "hangsúlyozva". :)) Sajnos annak, aki olvasta a könyvet, nem tudok mit tanácsolni, és most szeretném elkezdeni a film hatására, de szerintem nem lehet nagy csalódás, azt persze mindannyian tudjuk, hogy minden könyv ezerszer jobb, mint a belőle készített film. ;)
Szóval, tényleg mindenkinek csak ajánlani tudom!
Készítettünk egy rövidebb videót vágóképekről, ha kíváncsi vagy, milyen boltokban jártunk! ;)




Puszi: Lili és Kincső

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése