2014. október 30., csütörtök

Bemutatkozás

Sziasztok! :)
Még mielőtt belevágnánk a lecsóba (vagy inkább tejbegrízbe :D azt jobban szeretjük...), szeretnénk, hogy kicsit megismerjetek minket, erre tévedt olvasók, ezt pedig egy rövid "Mi is ez a blog, mi a célja, stb." kérdésekre válaszoló kis bevezetés, második részben pedig mindkettőnknek egy "TAG" kérdés-sorra adott válaszaink fognak kicsit titeket közelebb hozni hozzánk. :) Szóval...

Miről szól ez a blog?
Tulajdonképpen ez olyan "mindenegyben-blog" lenne, szeretnénk benne recepteket és főzőcskézős videókat, csináld magad (DIY) ötleteket, film- és könyvajánlókat, kérdezz-felelektől kezdve, vicces videókon át minden féle beszélgetős bejegyzést és videót, és, amennyire a 13-14 éves lányok szakértelme engedi sminkes, hajas, körmös videókat (ne aggódjatok, nem akarunk afféle "13 éves lány megmondja a tutit" bejegyzéseket), és persze nem utolsó sorban közös programokról, bevásárlótúrákról vagy egy mozizásról beszámolókat, vagy "mit vettem?", azaz HAUL bejegyzéseket, szóval minden témában szeretnénk megosztani veletekismereteinket, tanácsainkat. :)

Mi a célunk a blog írásával?
Ugye a fentebb említett témákban megosztani veletek a véleményünket, mint ahogy azt az előbb leírtuk, és kiváncsiak vagyunk, mennyire tetszik ez a nagyközönség, a kritikákat szívesen fogadjuk, sőt, kérjük, osszátok meg velünk a kis észrevételeiteket. Előre leszögeznénk, nem népszerűvé akarunk válni ezzel az oldallal (nem mintha azok is lennénk :DD), egyszerűen csak "ihletet" kaptunk, hogy ezt meg kell csinálnunk. ;)

Akkor jöjjenek a TAG válaszai...

1.Mi a teljes neved?
Kincső: Falussy Kincső
Lili: Kiss Liliána Melody

2.Hány éves vagy?
K: 13
L: 13

3.Hol laksz?
K: Budapest
L: Taksony

4.Milyen nyelven tanulsz, vagy beszélsz?
K: Magyar, német, angol és majd még franciát szeretnék.
L: Magyar, német, angol és franciát "tanulgatok" neten keresztül.

5.Mi a hobbid?
K: Táncolás, zongárázás, éneklés, olvasás, blog írás, főzés, sütés.
L: Táncolás, fuvolázás, éneklés, olvasás, blog írás, főzés, sütés.

6.Kedvenc szín?
K: Napsárga és babarózsaszín.
L: Babarózsaszín, levendulalila és a türkizkék.

7.Kedvenc évszak?
K: Tavasz, nyár, ősz és tél :)
L: Nincs kedvenc :D

8.Kedvenc könyv?
K: Nagyon sok könyvet olvastam már,és alapjáraton mind tetszett, de ezek közül kiemelkedő a Könyvtolvaj, az Éhezők viadala, a Harry Potter sorozat, Maximum Ride és a film alapján pedig nagyon tetszik az Útvesztő, valószínüleg elolvasom azt is. (persze imádom Leiner Laura könyveit is.)
L: Én, mint kis könyvmoly nagyon sok könyvet "pusztítottam" már el, de a  kedvenceim a sulis témájú könyvek, mint például Leiner Laura és Maros Edit könyvei, de amit eddig olvastam az mind tetszett. éDe ami kiemelkedően a kedvenc könyvsorozatom az Meg Cabottol a Neveletlen Hercegnő naplója. Én is, mint Kincső el szeretném olvasni az Útvesztőt. 

9.Kedvenc film?
K: Hasonlóak a könyvekhez... :D Könyvtolvaj, Éhezők viadala, Harry Potter sorozat, Hideghegy és az Útvesztő, és szintén nagyon kiváncsi vagyok a Beavatott-ra.
L: Kedvencem az Útvesztő és a Kavarás, de a Step Up 4 is nagyon-nagyon tetszett.

10.Kedvenc előadó(k)?
K: Imagine Dragons, Bastille, Ella Eyre, Daughter, Coldplay, One Rebulic (és régen Taylor Swift volt) az abszolút favorit, ha pedig olyan ahngulatom van Three Days Grays és Green Day. 
L: Az örök kedvenc a Punnany Massif, de Katy Perryt is nagyon szeretem, régebben pedig a One Directiont is szerettem, de abból már kinőttem. :) Hans Zimmernek a szöveg nélküli dalait is imádom :)

11.Kedvenc dalok?
K: Nálam ugye a favoritoktól szinte az összes, amit ismerek, emellett még Dillon-Thirteen Thirty five-ját, Charlotte Martin-The Dance-jét nagyon szeretem. <3
L: A leges-leges-legjobban az Élvezdet és a Hétköznapi Hősöket szeretem a Punnany Massiftól, de szeretem Children of Distance Emlékezz rám-ját, Nancy Sinatra Bang-Bang-jét,  Christina Aguilera Beautiful-ját, Bruno Mars Just The way You Are-ját, Coldplay A sky Full of Stars-ját,Hans Zimmer Time-ját, Madagascar-ját és Budget  Meeting-jét, a One Republic Counting Stars-ját, Robin Thicke Blurred Lines-ját, Jason Derulo Wiggle-jét, Jillionaire Fresh-jét, és még ezenkívűl számtalan más dalt is.

12.Kedvenc étel?
K:Nincs... :)
L:Gyümölcsleves, pizza 

13.Kedvenc ital?
K:Nincs... :D
L:Nincs, nem is nagyon szeretek inni.

14.Hogy állsz a tanulással?
K:Eddig minden évben kitűnő voltam....Nincs különösebb bajom, csak a matekot nagyon nem szeretem, a töri pedig egyszerűen nem megy a fejembe... :/
L:Én is minden évben kitűnő voltam eddig, nincs semmi bajom a tanulással, de van aminek nem látom értelmét.

15.Mit utálsz, mi idegesít?
K:Ha valaki a szemembe hazudik, ráadásul én is tudom az igazat, ha valaki nagyon sznob, ha valaki sajnáltatja magát úgy, hogy tudom, hogy sokkal jobb helyzetben van, mint a legtöbb ember, és ha elítélnek, leírnak úgy, hogy felét sem ismerik a múltamnak, érzéseimnek.
L: Ha valaki ilyen -.- smileyt ír és ha sajnáltatják magukat, pedig sokkal jobb helyzetben vannak az adott esetben (detto), és ha lenéznek/utálnak, mert sokkal jobb vagy náluk valamiben.

16.Hova szeretnél elutazni?
K:PÁRIZS és Párizs minden mennyiségben <33 amíóta élek, francia akarok lenni (Provance és társai)... :S :D... Emelett a Finn-tóvidékre, Kelet-és Dél-Afrikába... Tuladonképpen Európát és Amerikát teljes egészében végig akarom járni... :)
L: Francia Riviérán már jártam, meg Monacóban már jártam, persze szívesen visszamennék, sőt még a további életemet le is élném itt, de a fő úticél Párizs. Sőt az Eiffel-toronyba be is költöznék, ha lehetne, attól függetlenül, hogy tériszonyos vagyok. Ennyit megér nekem. :D <3 <3

17.Ha szupererőd, mi lenne az?
K: Repülnék...Először gondolatolvasást akartam, de rájöttem, hogy nem akarnék mindig mindent tudni... az nagyon ilyesztő lenne
L:Gondolatolvasás.

18.Mi a megszállotságod, mániád?
K: Tánc, egyértelműen, és zenehallgatás....nem tudom, néha, megtalálom azt a zenét, ami már úgy hat rám, hogy már extázisban hallgatom.. :D Durva, de tényleg nagy hatással van rám.
L: Tánc, vásárlás és zenehallgatás.

Hát, ennyi lett volna, ez a kis bevezető, köszönjük, hogy végigolvastátok, hamarosan jelentkezünk újabb bejegyzésekkel. Puszi: Lili és Kincső <3

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szupi blog!
    Örülök, hogy végre van egy hely az interneten, ahol magamra találhatok. Teljesen átéreztem az érzéseket, beleéltem magam a blogodba, ezért köszönöm. Maradjatok továbbra is ilyen huncutok!
    Mindenhol, kerestem, de sehol nem találtam, és mivel jófejnek tűntök te meg a barinőd, mondd, nem csinálnátok egy női melltartó DIY feldolgozást? *-* Légyszíííí! Nem igazán van lehetőségem melltartót vásárolni, mert elég szegényes a sorom, de tudod én is nőnek szeretném érezni magam. Remélem, hogy ti megértitek az érzéseimet.
    Addig is sok sikert. nagyon sokat segítene nekem, ha tényleg meg tudnátok csinálni...
    Köszike, bízom bennetek!!!!!!!!
    PapucsHercegnő

    VálaszTörlés
  2. Sziaa! Nagyon szépen köszönjük, örülünk, hogy ennyire tetszett. :') <3 Megpróbálkozunk vele, de sajnos nem ígérhetünk (biztosra) semmit... ;)

    VálaszTörlés