2015. február 5., csütörtök

Kívánságlista #februáriLili



Sziasztok, itt Lili :)
Nagyon sajnálom, hogy ennyire eltűntünk, nem akarom az iskolára fogni, de itt volt a félévi hajtás, no meg a felvételi. Márciusban teljesen vége lesz az egésznek, szóval akkor majd gyakrabban fogom hozni a posztokat :) Remélem örültök majd neki :D
Most viszont futtában hoztam nektek egy teljesen új bejegyzést, amiből majd sorozatot kívánok indítani :) Ez nagyjából annyiból fog állni, hogy leírom nektek, hogy mik azok a szépségápolási termék, esetleg ruha, amit az adott hónapban mindenképp megszeretnék szerezni. Aztán meglátjuk mi lesz belőle :D Kezdjük is :)
Most, hogy immáron hivatalosan is 14 éves lettem 2.-án, egyre jobban kezd érdekelni a sminkelés. Ebben a hónapban nagyon sok ilyen terméket láttam, hisz' hamarosan itt a tavasz, és jönnek az új kollekciók. Na nem hablatyolok tovább, jöjjenek a smink cuccook :)

1.Eos Berry Blossom Kézkrém

Az Evolution of Smooth nevű márka elsősorban az USA-ba koncentrálodott, de mára kezd terjedni a világban, és már (szerencsémre) Magyarországra is eljutott. A márka nagy hangsúlyt fektet arra, hogy organikus legyen a hidratáló krémektől az arcápolókig. Amellett, hogy ezeket a kozmetikumokat bárki használhatja anélkül, hogy allergiás reakcióktól kellene tartania. a legnépszerűbb termékük, a kis tojáska alakú ajakbalzsam. Egy ilyet kaptam epres ízesítésűbe szülinapomra. Nagyon megvagyok elégedve a termékkel, és ezért is határoztam el, hogy beszerzek egy ilyen kézkrémet Berry Blossom illatosításban.
Mit ajánl a termék?
Kellemesen tápláló kézkrém. Kombinációja bársonyosan lágy és frissítő.
· 24 órás nedvesség
· Gyorsan felszívódó és nem zsíros
· Bőrgyógyász által tesztelt
· Hipoallergén
· Nincsenek állati melléktermékek
· 96%-ban természetes alapanyagok
· Paraben-mentes
· Glutén-mentes
A csomagolása szerintem nagyon praktikusnak tűnik, hiszen lapos alakjának köszönhetően kis helyen is elfér. Lehet még kapni Cucumber (uborka) és Fresh Flower (friss virágok) illatosításban is. 


2. Essence korrektor

Nemrég elhagytam a korrektoromat, és a sok nem alvás miatt mostanában elég karikásak a szemeim. Most kinéztem egy Essence korrektort, amit szerencsére elég olcsón lehet kapni drogériákban.
Mit ajánl a termék?
Célzott fedés! A színezett korrektor megbízható fedést biztosít a piros pöttyök, a miteszerek és a pattanások ellen. nemcsak leszárítja a meglévő pöttyöket antibakteriális formulájával, de meg is akadályozza az újabbak kialakulását.
Nem tudom, mennyire igaz az, hogy a pattanásokat leszárítja, hisz szerencsére nekem annyira nem pattanásos a bőröm, de remélem a csúnya karikákat eltünteti. Ez egy afféle "must-have" darab számomra.


3. Essence All About Cupcake rúzs

Újabb Essence termék. Mostanában nagyon rákaptam az ajkakra való sminkcuccokra. Ezt a rúzst az essence hivatalos instagram oldalán láttam, és egyből beleszerettem. Szerintem gyönyörű színe van, ami számomra tavaszra feltétlenül kell. Még ezen az árnyalaton kívűl 11 létezik, szóval ha nem találnám meg ezt az árnyalatot, lehet, hogy élőben egy másik is megtetszene. Ezt is elég olcsón lehet kapni drogériákban, és állítólag nagyon pigmentál.
Mit ajánl a termék?
Bájos ajkak: intenzív és trendi áttetsző árnyalatok garantálják a gazdag színvinálog az ajkaidon. Hála a pontos színkódolású csomagolásnak, most még könnyebben megtalálhatod a kedvenc árnyalatod.



4. Essence Like An Unforgettable Kiss pirosító

Nekem igazándiból, Valentin-napra tekintettel a kis szív alakú csomagolása tetszett meg nagyon. Két árnyalata létezik, egy rózsaszínesebb, és egy barackosabb. Nekem a második jobban tetszik. Az Essence itt is nagy pigmentáltságot, és piros pozsgás ajkakat ígér. Hát majd meglátjuk :) (Nem célzás, de valaki meglepne engem egy ilyennel Valentin-napra? :DD) 


5. Maybelline Baby Lips

Német országban, még nyáron megvettem magamnak a Pink Punch árnyalatot. Sajnos elhagytam, vagy nem tudom, de sehol se találom. Újra szeretném venni, mert nagyon tetszett. Jó illata volt, és jól pigmentált is. Magyarországon még nem annyira elterjedt, de Amerikában minimum 40 árnyalat van, ha nem több :D
Mit ajánl a termék?
Exkluzív formulája akár 8 órán át hidratálja az ajkakat. Az ajkak 1 hét használat után megújulnak.
Én talán a Cherry Me-t venném meg másodszorra, a fenomenális cseresznye illata miatt, de úgy látom egyre inkább jönnek be a különböző színek, és illatok. Nem ártana mindenfelé körbenézni :)

Ez lett volna a mai bejegyzés :) Remélem tetszett, és írjátok meg kommentben, ha szeretnétek még ilyet, vagy pipáljatok :) Ha újak vagytok még az oldalon, iratkozzatok fel :)
Puszillak titeket, Lili <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése