2014. december 22., hétfő

Dec. 22. - Zeneajánló

Sziasztook Hópelyhecskék, itt Kincső :)
Ismét én írok, valamennyire kárpótolni vágyom a kimaradásomat, most egy klasszikusokkal és kevésbé megszokott karácsony dallistávalkedveskednék Nektek. (a címekre kattintva megnyithatjátok a dalt youtube-on)

Hát, azt hiszem, ez az egyik dal, ami nélkül karácsony nem telik el... Ha ezek a dallamok felcsendülnek, már érzem is a mézeskalács s fahéjas alma illatát. :)

2. Michael Bublé - Jingle Bells
Hát, igen, ezt nem is kell magyaráznom. Ebből a számból rengeteg feldolgozás született, mint Michael Bublé száma is.
3. Train - Shake up Christmas
Erről szerintem mindenkinek a Coca-Cola reklám ju az eszébe. :D Nekem az idén egyik kedvencemmé vált. :)
4. Wham! - Last Chritstmas
Na, hát ez az igazi klasszikus! :D Én már rosszul vagyok tőle...

5. Ariana Grande - Last Christmas
Hát, ez egy kevésbé klasszikus, az eredeti feldolgozása, az Ariana Grande rajongóknak! ;)
6. Coldplay - Christmas Lights
Hát, ez az én személyes kedvencem, a Train száma mellett! <3 ˆˆ Aki olvasta a TAG-ünket, azt tudhatja, hogy nagy Coldplay fan vagyok. :) De szerintem nem csak nekünk tetszik, ha nem bírod a Coldplayt, szerintem akkor is érdemes belehallgatni. ;)
7. Sam Smith - Have Yourself A Merry Little Christmas
Hmm... Jó kis meghitt hangulat, a romantikus ünnepekhez. ;)



Ennyi lettem volna mára, Hópelyhecskéim, remélem tetszett, ha Nektek is van még kedvenckarácsonyi zenétek, írjátok meg nekünk. ;)
Ölel: Kincső ˆˆ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése