2014. december 2., kedd

Dec. 2. - DIY Labello

Sziasztok :) itt Kincső

Hát, már december 2. van, már csak 22 nap karácsonyiig ˆˆ :D 
Ugye terveztük ezt a karácsonyi "maratont", és megbeszéltük, hogy minden 2. napon én hozok bejegyzéseket Nektek, úgyhogy itt az első. ;) (Bocsánat, hogy hamarabb nem tudtam hozni, beteg vagyok, és orvoshoz kellett járkálnom, meg vérvételre. blee:P)

Egy nagyon nagyon egyszerű "receptet" hoztam nektek, talán többen is ismeritek. Főleg a téli hónapokban igen fontos kellékünk a Labello, szájzsír vagy szőlőzsír, ahogy nevezzük. Én is azon szerencsétlenek közé tartozom, akiknek iszonyatosan felrepedezik, bevérzik a szája a hideg miatt. A mi kis házi gyógymódunkhoz a következőkre lesz szükség:
- 1 mokkáskanál olíva olaj
- 1 mokkáskanál méz
- 1 mokkáskanál barnacukor






Elkészítés: 



1. Egy kis tálkában összekeverjük a hozzávalókat, és megvárjuk, míg látható lesz, hogy mennyi felesleg marad pl. olíva olajból, nekem is csak úgy sikerült, hogy azt a keveset félretettem, tehát eleve lehet egy picit kevesebb olajat beletenni.

2. Én a biztonság kedvéért egy szűrőn még picit kinyomkodtam a masszát, hogy biztosan ne legyen felesleges folyadék.

3. Két pici tároló edénybe fért bele az én adagom, az egyik egy műanyag clarie's-es fülbevalós doboz volt, a másik pedig egy üres arckrémes doboz. Mindkettőt alaposan kimostam, nehogy valami piszok, vagy krém benne maradjon, erre ti is figyeljetek!

4. Ezután mindkettőt hűtőbe raktam egy picit, nem kell sokat, max. fél órát, a lényeg, hogy megdermedjen kicsit.

5. Készen is vagyunk! :)

Remélem tetszett nektek ez a DIY, és ha hasznosnak találtátok, elkészítitek. További szép decembert!
Puszi: Kincső :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése