2014. november 30., vasárnap

Adventi koszorú kicsit másképp



Sziasztook, itt Kincső! :)

Ma egy adventi koszorúhoz hasonló kis kreálmányt hoztam nektek, és nagyonnagyon egyszerű elkészíteni. :) Ez egy olyan dekoráció, amibe mindenki bele vihet egy kis fantáziát, egyéniséget, én nagyjából az alap ötletet mutatom nektek, és most külön felhívoma figyelmeteket: Legyetek kreatívak! :)
De, még mielőtt belecsapunk a tejbegrízbe, megemlítem a kis tervünket Lilivel... Egész decemberi hónapra tervezünk egy kis meglepit, nekünk ez lesz az ajándékunk felétek, s talán kicsit népszerűsíthetjük is az oldalt... De rről többet még nem árulok el. ;)
Tehát, a "koszorúhoz' szükségünk lesz a következőkre:
- 4 gyertya, akár színben, méretben különbözőek is lehetnek
- díszkövek, vagy ami Neked tetszik (pl. csillám vagy akár tűlevelek, Tőled függ!)
- cserépalátét, lehetőleg minnél hosszabb, de lehet egy hosszúkás sütistányér, a lényeg, hogy Neked tetszen

(Minden hozzávalót az IKEA-ból szereztünk be)

Ezután már szinte minden adja magát. :D
Elsőként tetszőleges sorrendben elhelyezzük a négy gyertyát a tálunkban. Nem szükséges rögzíteni.

Következőként feltöltjük a tálat a tetszőleges díszítőanyagunkkal...


Kb. mindenhova annyit, amennyi kelleni fog, kiöntünk, majd eloszlatjuk, itt-ott kitöltjük a lyukakat.


Ezután, ha szeretnénk, még díszíthetjük egyéb elemekkel, én most így hagytam, úgymond, letisztultságában. Szerintem nagyo mutatós, ha szeretnél valami újat csempészni az Advent várakozás ünnepébe. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de számomra ez a legjobb része a télnek, hiszen ez a legszebb és legizgalmasabb. :) Ajándékokat készítünk, feldíszítjk a szobánkat, finomakat sütünk... hmm... Már nagyon várom a decembert, és azt hiszem nem vagyok egyedül... :)

Remélem tetszett nektek ez az újragondolt koszorú, és ti is elkészítitek. Hamarosan jelentkezünk.
Puszi: Kincső

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése