2014. december 5., péntek

Dec. 5. - Hóember a szobában

Sziasztok, itt Lili :)
Ma egy újabb DIY-t hoztam nektek, ami szerintem szörnyen aranyos. :) Ma nem vagyok beszédes kedvemben, remélem nem haragszotok :D Szóval akkor vágjunk is bele! :)

Kellékek:
-Papír
-Ceruza
-Radír
-Festék (vagy alapból színes papír)
-Ecset
-Körző
-Olló
-Cellux
-Anyag

1. Elősször is fessük le a papírokat, ügyeljünk arra, hogy körülbelül elég legyen.

2. Ezután vágjuk ki a formákat. A répa orrhoz, egy, a körökhöz passzoló méretű kúp alakot vágjunk. Körökből én 2 db 4 cm sugarút, 6 db 1,5 cm, és 3 db 2,5 cm-eset vágtam ki.

3. Ilyen lesz kivágás után. 

4. Ezután a celluxból alakítsunk ki egy hurkot. Ezt az alábbi képek ábrázolják.



5. Ezt ragasszuk rá a körökre, és az orra.

6. Kezdődhet a díszités :)

7. Sorban ragasszuk fel az összeset.

8. Ha kész, akkor az anyagot is ragasszuk fel rá, én ezt két oldalú ragasztóval csináltam, mert az sokkal erősebb.


Kész is lennénk, remélem ti is elkészítitek :) 
És ugye nem felejtettétek el, hogy holnap jön a mikulás? El ne felejtsetek neki kirakni az asztalra egy kis tejet és kekszet! ;)
Jó ünneplést! 
Puszi: Lili <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése